Twitter'da

SonDakikaTurk.com'dan Son Dakika Haberleri

26 Haziran 2012 Salı

Aynadaki sen




Yazmaya ara verdim galiba bir süre.Bugün yazmak geldi içimden.Ne yazmam gerektiğini bilmeden oturdum pc başına,açtım blogumu ve yazıyorum.
Her yazıda insanlara birşeyler vermek gerektiğini anladım. Yani boş boş yazmakla eline birşey geçmeyeceğini daha iyi kavradım diyebilirim.
Peki bu yazıda bize ne vereceksin,kendinden ne katacaksın diyenleri duyar gibiyim.

Cevap veriyorum : - Bilmiyorum.

İnsanlardan bahsemek istiyorum biraz. Biraz karanlık yüzlerinden, biraz içindeki iyilik perisinden.
Yani kısacası Biraz Senden biraz Benden..
Evet birgün Bizden de bahsedicem size.Bilmediğiniz,yada yanlış bildiğiniz bizi size açıklicam.

İnsanlar iki yüzlü müdür? Bugün bunu düşündüm aslında..

Herkesin bir görünen bir de görünmeyen 2. yüzü mutlaka vardır.

Mesela Sen? Sen 2 yüzlü değil misin?
-düşünüyorsun ve hayır dediğini duyar gibiyim.

-hayır hayır sende iki yüzlüsün, onlar da, şunlar da..

Bir bana gösterdiğin yüzün var, bir kendine sakladığın yani bilmediğimiz, bilmemizi istemediğin..

Birini suçlarken gösterdiğin bir yüzün var, Ben meleğim Onlar şeytan dediğin.
Ulusa sesleniyor!! Onlar kötü! e! kaka! Ben meleğim aslında diyorsun.

Oysa bi ayna karşısına geç, önce kendini bir tart, doğrularını bir kenara koy. yanlışlarınla yüzleş. Bak ozaman kimin daha kirli bir yüzü çıkıyor ortaya.

Hani bir şarkı vardır ya, - Masum değiliz, Hiç birimiz - öyleydi aslında hayat hikayemiz.

Hepimizin bilinen masum, bilinmeyen kötü bir yüzü var..

Birgün maskenizi bir kenara bırakın, aynaya bakın, Sonra düşünün, ve Gelip yorum yapın isimsiz de olsa.. Sende Haklısın Aslında..


Okuduğunuz için Teşekkürler

4 yorum:

  1. Çogumuzun kimliği kendimizce biliniyor. Herkes birseylerden kacar ve saklanır durumda.Hepimizin yuzunde farklı bir maske. Belki cogu masumca bir coguda yıkıcı bir maske altında.
    Çok güzel bir konuya değinmişsin canım ve cok başarılı bir yazı. Dediğin gibi hepimizin bir masum ve bilinmeyen bir yanımız var.
    İyinin ve masum yüzümüzün kazanması dileğiye diyorum...
    Prensesin..

    YanıtlaSil
  2. Yazıda okuyucu hemen kendini yazının icinde buluyor. Bende kendimi icinde buldum ve dediğiniz gibi iki yüzlü oldugumu gördüm. Sonra baktım, iki yüzümde birebir aynı idi ve icim rahatladı. Aynı olmasa idi ben olmazdım. Yazınızdan hic alınmadım. Alınan ya okumaz, yada yorum yazmaz. Nice okunmalara..Sahin Ciner

    YanıtlaSil
  3. Kalemine sağlık da;bunları herkes bilmiyor mu zaten?

    YanıtlaSil
  4. Mevzu tamamen kötü ve çok kötü olakla ilgili.. İkisi arasında bir 'çok' var çünkü.. İki yüzlüsün yada çok iki yüzlüsün.. İnsan kendi kendisi için bile iki yüzlü davranır aslında.. 'Çok' değilse eğer evet o zaman 'sen bir meleksin' ama varsa 'sen bir iki yüzlüsün' olur.. Çıkarlar elde tutarak hareket edilirse durum budur.. Doz her zaman bir adım öndedir..

    YanıtlaSil