Twitter'da

SonDakikaTurk.com'dan Son Dakika Haberleri

3 Haziran 2012 Pazar

Uykusuz Yirmidört Saat

       Uykusuz Yirmidört Saat



Neden uyumuyorsun sevgilim?

-Neden mi? 
-Çünkü,Seni düşünüyorum.. Tam olarak yirmidört saattir uyumuyorum.

-Yirmidört saat beni mi düşünüyordun?
-Aslında hayır..Bizi düşünüyordum.. Sonraki yirmidört saatlerimiz için 1 tanesini feda edebileceğimi düşündüm ve ettim de..

-Düşünerek mi? 
-Hayır,harekete geçerek yaptım bunu.. Neler yaptıgımı sen biliyorsun anlattıgım şeylerden suçluyorsun belki beni.. Ama dedim ya gelecek her "Yirmidört Saatimiz" için bir tanesini feda etmem gerekiyordu..

-Peki ya bundan sonra?
-Bundan sonrasını biliyorsun sevgili.. Sen beni düşünüp yazacaksın, ve ben senden ilham alarak saçmalayacağım..

-Hepsi bu kadar mı?
-Göreceksin.. 

0 yorum:

Yorum Gönder